czwartek, 3 stycznia 2013

Jej

W środę byłam w kinie na Hobbicie,film polecam trzyma w napięciu i supe
r zrobiony.A poza tym zostałam nominowana do Liebster  blog.Nominowana zostałam przez Potworna M.:)
1.wierzysz w horoskopy przesądy itp.
Nie,nie zabardzo

2.Kolor ścian w twojim pokoju ?
zielony

3.najmniej lubiany predmiot szkolny?
Przyroda

4.najgorszy aktor/aktorka?
Hmmm...

5.Masz noworoczne postanowienie?
Tak,jeść mniej słodyczy

6.ulubiona rasa psa
Golden retriver

7.Klub sportowy któremu kibicujesz UKS iskra gdynia(mój brat tam gra)i Vistal łączpol Gdynia

8.Na jakich portalach masz konta
długo by wymieniać

9.Gdzie spędzałaś sylwestra ?
U znajomych.

10.Ulubiona piosenka?
Dużo dużo tego

11.co dostałaś na święta?
Kase,lalki Mh , książki itp.

MOJE PYTANIA
1.Pisanie bloga to dla ciebie...
2.Byłaś za granicą?
3.jeżeli byłaś to gdzie jak nie to gdzie byś chciała pojechać?
4.Twoja pasja
5.śniadanie vs kolacja
6.noc vs dzień 
7.Masz twittera?
8.Masz FB(facebooka)?
9.Lubisz śpiewać?
10.uprawiasz sporty?
11.Jak tak to jakie/jak nie to jakie byś chciała





Ja nominuje:
-monster-high-clawdeen-wolf.blogspot.com
-upiorne-monster-high.blogspot.com
-monsterhighexstra.blogspot.com
-monsterhighscaris.blogspot.com
-lawerol.blogspot.com
-monsterhighblox.blogspot.com
-my-monsterhigh.blogspot.com
-informacje-monsterhigh.blogspot.com


4 komentarze:

  1. A jakie ty dajesz pytania do nominowanych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu mnie nie powiadomiłaś? Z chęcią bym odpowiedziała. Lepiej późno niż wcale:
    1.Przyjemność :P
    2.I to nie raz.
    3.Byłam w Turcji,Egipcie,Francji,na Wyspach Kanaryjskich,Czechach i przejazdem w Niemczech. W tym roku będę w grecji.
    4. Oł, nie chcę przynudzać, lepiej looknij na mój profil na bloggerze, tam wszystko wypisane.
    5.kolacja
    6.Noc
    7.Nie
    8.Tak
    9.Oczywiście, nawet mam parę sukcesów.
    10.Nie lubię sportu. Jeśli już to koszykówka ale rzadko + w-f i basen w szkole.
    11.Ale co jakie?

    OdpowiedzUsuń